sabato 19 dicembre 2009

El 26 San Stefano femo la presentasion:


Eco qua, naltro disco, sto disco le na parentesi dei TDM; Emo racolto le cansoni riflesive, serie, sensa parolasse, e eco qua el disco. Non ghe mia cansoni in talian, sempre nel nostro dialeto.
Presso corte Aldegheri a Santo Stefano, el giorno dopo Nadal, in prima serata dale 20 e 45 in poi, sonemo qualche canson del disco, stemo un po' insieme con vin brulè, birase e bevande varie, patatine, tortila, pizzette, pessi freschi, oviamente semo al caldo de na stua a lea. Se fasì i brai ve sonemo anca la canson che emo scrito par Nadal...

2 commenti:

  1. Salve, (ho conosciuto il vostro blog, per mezzo di un amico di verona amico di Ermanno, che ha partecipato ad un vostro concerto). Ho letto un po' delle vostre canzoni e sono molto belle. Mi piace che ci sia ancora qualcuno che canti il nostro dialetto, io scrivo poesie e filastrocche per i bambini in dialetto veronese.
    Mi piacerebbe partecipare ad un vostro concerto, quello del 26 era in una casa privata o potevo esserci con la mia compagnia? Mettete nel blog i prossimi così verrò ad ascoltarvi.
    Bravi e complimenti ancora. Ciao.

    RispondiElimina
  2. Ciao! El concerto de ieri l'era su una casa privata, la casa del manager, ghe stà tuto esaurido, par via de posti. Verso fine genaio femo un bel concerto grosso a San Vittore, al salon parochiale davanti ala ciesa, sarà un concerto de beneficensa. Sicome a noialtri ne piase far pause, podemo meterse d'acordo se te vol lesar qualche filastroca, fin che noialtri ciapemo un po' de fià; comunque apena decidemo la data del concerto, lo publichemo sul blog! Saludo e grassie par l'atension!

    RispondiElimina