sabato 12 giugno 2010

Finalmente è pasado magio!!! ciuboa!

Dopo el "castigo de magio" se ricatemo par sonar...

martedì 27 aprile 2010

Festa dela sparasina



Bela giornadina a Pigozzo de Montorio, Forsa TDM!
Ringrasiemo i amighi dela "days before july" par averne fato doparar i ampli.

venerdì 23 aprile 2010

Domenega 25 aprile


Domenega 25 Aprile a Pigozzo, na frassion de Montorio semo ospiti e sonemo tre cansonasse aaaah. L'è un talen siou organizzado da Paolo Somaggio, che el parte dale 13.30 fin ale 15.30.

mercoledì 10 marzo 2010

Diman semo in radio!!!

Alora diman pomerigio verso le tre sintoniseve su radio RCS ghe la trasmision "radio talen", anca se non semo sti gran talenti ghe semo anca naltri... Frequense 101.5 Verona città e gran parte dela provincia, 98.6 bassa veronese e lessinia (a San Vitor se ciapa el 98.6). Se sentemo aaaaaah!
Saludo!

venerdì 5 marzo 2010

sabato 13 febbraio 2010

Un toco de cansonassa...

Un toco de cansonassa che emo fato dominica co i amighi dela "Piccola Fraternità"... Bela giornada veramente...

venerdì 5 febbraio 2010

Dominica 7 febraro gran concertaso!

Dominica pomerigio dale quatro in poi, al teatro parochial de San Vitor, femo un concertaso co i amici dela "Piccola Fraternità" de Monteforte... Un po' de festa, un po' de casin, un po' de solite sbrodegade, e vai!!! Ciuga!!!