lunedì 26 dicembre 2011

Concerto augurale 2011

Anca stano partecipemo al concerto augurale de Sant'Andrea con le nostre cansonasse par taear l'aria...

Un grassie ai Fuori Registro



Ieri sera Nadal 2011 emo fato un intervento al concerto dei fora registro, in formasion high school da mircheto a badia, un casin de gente, ciubboa!!! Un grassie ai fora registro par averne ospitado!!!

lunedì 12 dicembre 2011

martedì 15 novembre 2011

Grassie, l'è sta un bel banchetasso!


I Tdm i ringrassia tuti i partecipanti del bel banchetaso de sabo dodese. Sperando che el sia stado belo par tuti...

lunedì 17 ottobre 2011