domenica 31 luglio 2011

venerdì 15 luglio 2011

lunedì 6 giugno 2011

Concerto soto l'acqua

Ieri domenega 5 giueo, ai Pergari de Badia, in ocasion dela festa del Pistoniere, emo sonado soto l'acqua drento un furgonsin del genere, purtropo no ghe foto originali, ma el casson del furgon eccolo li, a teli so emo sonado e fora piovea a sece roerse... Forsa TDM!

mercoledì 25 maggio 2011

sabato 9 aprile 2011

Finalmente la presentasion del DISCO EPICO!!!!!!

Serata con dopia scaleta, prima scaleta cansoni del novo disco epico, seconda scaleta, classici e novità assolute!!!