Sabo vintioto aprile femo na maeada de risotin condimento da decidar, presso i campeti de san vitor, dopo el risoto gran sbrodegada dei TDM. Ci intende partecipar ala magnada ne faga saver!
sabato 14 aprile 2012
Sbrodeghe in brodo!!!
Sabo vintioto aprile femo na maeada de risotin condimento da decidar, presso i campeti de san vitor, dopo el risoto gran sbrodegada dei TDM. Ci intende partecipar ala magnada ne faga saver!
lunedì 2 gennaio 2012
lunedì 26 dicembre 2011
Concerto augurale 2011
Un grassie ai Fuori Registro
lunedì 12 dicembre 2011
lunedì 21 novembre 2011
martedì 15 novembre 2011
Grassie, l'è sta un bel banchetasso!
Iscriviti a:
Post (Atom)





